Job 31 van 31


Report this listing

Solliciteren



HR Advisor


Functie

Ben jij een echte people person met een hart voor HR? Ben je diplomatisch en heb je een goed luisterend oor? Ben je communicatief sterk en bouw je graag strategisch mee aan de uitbouw van het personeelsbeleid van onze organisatie? Dan ben jij degene wie we zoeken!

Jouw missie als HR Advisor

Als HR Advisor ben jij de drijvende kracht achter het initiëren, coördineren en opvolgen van alle HR-activiteiten. In nauwe samenwerking met het management in Europa en de regio’s draag je bij aan het verwezenlijken van de HR-doelstellingen van de organisatie.

  • Strategisch Advies : je geeft advies aan de medewerkers en het management in allerlei HR-vraagstukken. Je luistert actief en houdt rekening met de culturele eigenheden en wettelijke verplichtingen van elke regio.
  • Ondersteuning van de regio-teams: je adviseert en ondersteunt de teams in de regio’s bij de uitwerking van concrete HR-processen. Het doel is ervoor te zorgen dat het personeelsbeleid wordt toegepast volgens het aangeboden kader en de richtlijnen van de organisatie.
  • Budgetbeheer : je levert input voor de opmaak en opvolging van het HR-budget voor de gehele organisatie. Hierbij hou je rekening met de personeelsplanning en personeelsgerelateerde uitgaven, in lijn met de organisatiestrategie.
  • Data-analyse : je identificeert, capteert en analyseert HR-data en relevante indicatoren om de uitrol van het HR-beleid te monitoren in lijn met de organisatiestrategie.
  • Continu verbeteren : Je identificeert, initieert, coördineert en volgt verbeteringstrajecten op om de HR-activiteiten te stroomlijnen en te verbeteren in de hele organisatie.
  • Integriteitsbeleid : Je werkt het integriteitsbeleid uit en fungeert als aanspreekpunt voor ethische vraagstukken binnen de organisatie, met als doel de waarden en reputatie van de organisatie te waarborgen.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal 7 jaar relevante ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je hebt een grondige kennis van personeelsbeleid en HR-processen.
  • Je hebt sterke analytische vaardigheden en ervaring met data-analyse .
  • Je bezit uitstekende communicatieve vaardigheden , en een actieve kennis van het FR en NL (zowel mondeling als schriftelijk).
  • Je benadert de HR-uitdagingen proactief en oplossingsgericht .
  • Je kan zeer vlot werken met de meest courante MS Office-tools .
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen

Aanbod

Wij bieden jou:

· Een voltijds contract voor onbepaalde tijd.

. Glijdende uren en mogelijkheid tot 2 thuiswerkdagen per week.

· Een organisatie met een prachtige missie in een boeiend internationaal kader, waar je je elke dag opnieuw kunt laten inspireren, samen met team van enthousiaste collega’s.

Solliciteren

Nancy Taets
0476957246
hr@bigc.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht